To something that is greater


Snart ska jag och älskling till wok&roll för att jag hade tänkt att anton äntligen skulle få testa äta sushi :-P sen kanske vi drar till han å ser nån film å myser. Egentligen tänkte vi gå å se bio.. men våran ekonomi håller inte för det :-( så då får det helt enkelt bli billigvarianten.
Jag och marr peppar klassfest som tusan! Tjejen får en TAGG TAGG :-D! Hon ska komma hit lördag så vi kan göra oss i ordning tillsammans och sen äta våfflor innan vi drar till ursviken :-)
Ska även å se guldspelen i volleyboll på lördag men det är på dagen, men det ska bli väldans kul! :-) då kanske jag får chansen att röra en volleyboll, vilket jag inte gjort på nästan 2 månader...


Ne nu ska jag vandra
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: marr

sticky:D

2009-04-02 @ 18:41:32
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0