Sista dan innan påsklov

sitter här och pudrar på puderfondation medans jag skriver.
Jag gick å la mig igår vid halv 1 tiden och kände att det är nått jag har glömt.. det är ingen läxa.. men nått jag skulle göra idag och som jag sa tidigare på dagen sa till mig själv att jag inte fick glömma.. .... FAN, P-pillret! jag har börjat bli så glömsk vad gällande p-piller. Det är ju bara så onödigt att glömma och nu har jag en sånädr äcklig känsla i magen som helatiden påminner om hur onödigt det är och varför jag inte bara kunde ha tagit det då allarmet ringde å bla bla bla.
Aja, gjort e gjort.
Nu innan skolan så måste jag packa gympapåsen men även packa för svansele, men vet inte ritkigt vad jag behöver med dig eftersom jag vet inte om det fortfarande går att åka skoter.. och vet inte ens ifall anton komemr få igång sin skoter. aja. annars blir det väl bara mysi två dagar.
Idag är sista dagen innan lovet gott folk! :-)
nu vill vi se bara glada miner! :-)
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0