:-)-:

om dagen än så länge...

  • Jag var duktig och effektiv på kinesiskan i morse
  • Våran kortfilm (bildarbete) kommer bli så jävla bra
  • Det är jobbigt att köra moppe utan vicil på hjälmen
  • ..eftersom man får massa skräp i ögonen
  • Jag känner inte min övre högra del av läppen
  • ..inte en del av kinden heller
  • Borra gick bra, var inte så hämst som jag trodde
  • ..men jag längtar inte tills valborgsmessoafton då jag ska borra igen
  • Man ler snett med bedövning
  • Vet inte om jag ska orka fara på fotoklubben ikväll
  • ..men vet inte vad jag ska göra annars heller
  • Anton säger att pappas externa hårddisk (som jag lånat) inte är sönder
  • ..även fast den verkar helt stendöd
  • Jag är kissnödig så ska snart på toan
  • ..ska sätta mig och göraklart kinesiskaläxorna efter toabesöket

Kommentarer
Postat av: em

vilken söt klänning!

2009-04-23 @ 10:13:02
URL: http://styleofeternity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0