Påskäggsdan utan påskägg

Kom hem från svansele idag vid 3-tiden. Har haft två bra dagar där :-) åkt lite skoter, fast för det mesta grävt upp antons skoter(som fastnade mitt ute i skogen i den tunga, djupa blötsnönn). Ätit mycket onyttigt som alltid där hihi, god mat, trevlig familj och mycket mys blev det eftersom imorgon väntar HEMAVAN för! :-D längtar otroligt mycket. men mycke sms&ringring från planktis blir det. Har börjat packa och som vanligt rymms det knappt i väskan.. Jag måste nog rensa och verkligen kolla igenom avd jag har stoppat i. Lilldigitalkameran och systemkameran hänger med ofcourse! SÅ vänta er mycke kort när jag kommer hem.

detta är hemavanprognosen. Ser inte allt för dumt ut iallafall. kunde vara lite kallare , typ kring -5° eller -3° , men vädret är vädret lixom, det ändras hippsomhapp ;-) (kan man iallafall hoppas)

btw, Muffin-tröjan är köpt på Zara i sthlm.

Ne nu är det mat, efterlängtat.
Vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0