I want to feel your hart beat next to mine

Fick tillbaka känseln i min läpp nån gång vid 8-tiden. Kändes skitkonstigt att vara bedövad och det känns fortfarande obehagligt. På valborgs ska jag borra i en tand på nedre delen av käken.. vilket beyuder att bedövningen kommer påverka tungan också.. vilket betyder att.. jaa..kommer ha svårt att troligtvis prata tills klockan 8 på valborgskvällen, vilket inte låter så roligt! Haha jaja, får fixa detdär på nå sätt :-)
Ikväll har jag inte gjort ett skit. Tråkigt men rätt härligt ändå.
Valborgs- jag är peppad! :-) typ bestämt vars vi ska vara åså. hihi.
funderar på att göra en rätt tidig kväll eller nått. Iallafall göra te strax oxh sätta migå ta tag i det sista av dendära förbannade kinesiskan.
För övrigt känner jag att sommaren är otroligt nära! känner doften av den!

foto: Ida Nilsson


sover ensam ikväll, ingen anton att hålla om.
puss, sov gott dröm sött älskling



vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0