uppdatering lördag

Sitter på mammas bärbara dator. Kommer behöpva göra det rätt mycket nu framöver tror jag och inte så mycket blider blir det då tyvärr. Min dator är nästan gott sagt död, eller ja, på sistklämmern iallafall. Internett funkar inte och den är allmänt seg och har inge minne kvar även fast jag tagit bort alla bilder jag har på datorn å ja, den är helt å hållet oduglig. Härligt med en dator som fakitst klarar en bra msn utan att lagga och som fixar internett.
  Igår var kul :-) jag och anna var rent så hurtiga att vi tog oss en simmtur i poolen sådär 1000 m för att bli lite mer FIT såattsäga ;-).
Skulle ta en prommis runt broarna idag var det tänkt, men blev stannad på bron av anna som snackade en stund och sen av anton efter bron. När jag fortsatte gå var det mulet så då vände jag om hemmåt igen. Aja, har iallafall varit ute lite i det fina vårvädret.
 Ikväll är det jag och Ida som gäller :-) cesarsallad, kladdkaka och robinson = toppen.
Har en konstig känsla i bröstet dock.. hoppas inte det förstör kvällen.

skellefteå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0