Sover när det är soligt, vad är det för fel på mig!?




  Åh gud, kroppen är konstig ibland. Den hänger lixom inte med i svängarna. Är så trött men har ändå sovit mycket i natt,och även sovit nån timma nu efter skolan. Den har kanske mycket att ta igen helt enkelt.
Idag har jag massor kinesiska att göra. Anton bad mig igår att hjälpa han med den och det är lika bra jag hjälper han för då gör jag den ju lix själv också. Undrar när det blir :-)
  Skitfint väder idag. Nästan så fint att jag funderade på en springtur men somnade ju om å nu vet jag inte ifall det orkas haha! fan va lat jag låter. Äh det kommer fler tillfällen :-) Kanske en prommis ikväll skulle sitta fint ändå. Har min svenskabok att lyssna på, men jag somnar ju bara när jag gör det haha. (nån som är förvånad, jag sover igen? jag ahr nå fel!)
  Ska till tandläkaren imorgon :-/ känns inte sådär jättekul eftersom det är lagning i två tänder som gäller! Har aldrig någonsin haft hål i tänderna så detta är första gången för mig. Antar jag klarat mig rätt bra ändå men nu smäller det. Bedövning å hela kittet. Är lite småskraj om jag ska vara ärlig.
  Kaplan första timmen imorgon, blir nog moppen hihi :-) då slipper vi komma försent haha.

Jadu, nu plingar msn, måste se vad som skrivs.  Tjing!
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Ida

jag ska också köra moppe imorgon :) våra moppar kanske ses på parkeringen då ;)

2009-04-21 @ 18:11:10
URL: http://foreversummer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0