ge mig gott gott, Jag förtjänar det!


Min dator mår verkligen inte bra nu.. Allt på bloggen ser konstigt ut och jag kom knappt ut på internettsidan.
Iallafall. Idag fick vi veta vårat betyg på MATTE C kursen. G!! JIPPIE! fan så glad jag blev att jag ändå sniffade på vg-gränsen på nationella provet! HAha, fast nu suger det att om jag ändå bara pressat lite till kanske jag hade lämnat matten med ett vg i handen.. men aja, G,JIPPIE! :-)
Efter jag fått den glada nyheten så for jag coh gymmade vilket jag inte gjort på typ nästan 3 veckor tror jag! Kände mig rätt duktig ändå, men var ovältränad as shit för jag orkade absolut inte lika mycket som förr.
Imorgon följer jag anton hem till svansele :-) myspys! Hans mamma och syster har ganska nyss kommit hem från USA så jag hoppas dem har massor att visa mig :-) sen kommer jag hem lördag tror jag, och då måste jag packa, sen söndag, drar jag, anna, mami&papi till Hemavan! :-D

Kul att det är många som kommenterar bidlerna från fotoklubben :-) det är bra med lite respons,dåligt som bra. Och somsagt, jag är inte riktigt haj på detdär med photoshop så.. det kanske är därför dem inte är så perfekta ;-)

jagvet att jag har lovat bilder från i lördags, det kommer det kommer.. ikväll  (A)

Pavlova

Mums, skulle inte säga nej till en sånhär nu ! Tycker jag förtjänar en bit !


vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0