shysta sjuan yeh thats me

omg, jag har sovit typ hela dan! vad är det för fel på mig? jag är så himla trött.. Ska testa ta berocca nu typ, se om det hjälper eller inte. Men det är lite tur att jag sover nu, så är jag pigg sen då jag ska vara med anton ikväll.
Idag ska jag vid 6tiden fika med lussetjejerna på Ainas :-) ska bli skitmysigt! Har saknat dem riktigt mycket ibland faktist. Vi hade fruktansvärt kul tillsammans och ni hjälpte mig under just den tiden då jag behövde tänka på annat. Synd bara att våran Emelie kanske inte kan komma för hon är i fjällen :-( alla håller tummarna för att hon hinner hem.
  Nu ska jag ner till köket och laga plättar! MUMS MUMS! :-P
vi ses♥


Tha GANG♥

Kommentarer
Postat av: emelie

det sög att jag inte hann hem :( vi måste ta nån till fikakväll!

2009-04-20 @ 22:36:57
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0