I need sleep let me sleep I want to sleep


Förlåt för dålig uppdatering.
HAha kommer inte bli bättre nu heller. Jag är så pass trött att sängen är det självklart alternativ nu. Men skriver nog mer ikväll åså lägger jag troligtvis ut lite härliga partybilder från i Lördags:-)
Håll ut tills dess, kolla in lite bilder från fotoklubben under kategorin fotoklubben vettja ;-)
btw, tydligen ska min lärare och dessutom mentor kolla in min blogg sa hon idag när hon fick veta att jag hade en blogg (tack vare någon som skrek ut mitt bloggnamn i klassrummet). Nu måste jag kanske se upp med vad jag skriver.. men nja, tror Gerdy är rätt lugn ändå :-) hon är snäll.
vi ses♥


Oredigerad bild från förra onsdagen på fotoklubben. 
Modell: Jag
Fotograf: Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0