April April

idag är det 1 april och jag har pms för typ andra gången i mitt liv(?). Rätt passande huh?  Jag brukar aldrig ha pms men idag känner jag mig glad, lättirriterad, ledsen och kärleksfull på samma gång, växlar som mellan allt helatiden -skitjobbigt.
Idag måste jag plugga för gympa provet ovh även börja skriva på engelska uppsatsen.
Föresten, Har ni skämtat med någon idag?
Jag försökte på skolan men mitt skämt var inge kul och faila så.. jag är inte så bra på såntdär men tror ändå jag ska sitta och klura under dagen på ett bra skämt att dra på nån :P
första april är ju faktist den enda dagen det är riktigt okej att spela någon ett riktigt spratt utan att den blir sur. Så busa på nu alla!
Ska nog lägga mig i sängen nu och jaa.. slappa för jag har inte så mkt att göra idag. Det blir ingen fotoklkubb. Får väl se vad som dyker upp under dagen. :-)
vi ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0