myskvällen som äntligen blev

okej, jag ska på stan med rebbsan &anna snart så jag måste hurry up med skrivandet om igårkväll för jag ska även hinna duscha tänkte jag (A)

igår var det skitmysigt! efter skolan for vi först till hellakväll för att hyra filmen "Dumpad" (och jag köpte godis :] ). vi begav oss sen till dallas för att käka, vilket verkligen gillades =) men jag fick värsta nostalgikänslorna från att "Järngänget" brukade fara dit och dela på en stripsmeny++++ ;P men tillbaka till verklignheten. Efter att ha suttit på dallas i typ en&enhalv timma och skrattat och ätit så drog vi oss till Ica för att köpa chips, klubbor och lite nougat :) jag tror jag blev lite smått övertrött dar ett tag utanför vintergatan (A)

Ida: "Stina, vad har du druckit!?"
Martina: "Vad hedde du i din cola?.. eller vänta, det måste ha varit saltet !"
Stina: "hahah jaa äntligen kom ni på det! gud så lättlurade ni är, jag menar: VEM SALTAR SALLAD egentligen!? ;)"

aja, lite skratt sisådär xD därefter traskade jag och anna hem till mig medans Ida & Marr for tillbaka till hemmakväll för att köpa "ben&jerry's" =)=)
väl hemma hos mig så kom emmsan och vi satte oss och började se filmen och käka allt vi köpt :)  efter så satt vi och spelade gitarr och pratade och hade bara allmänt mysigt :) tack flickor, loveyaall ♥



så.. det var nog hela kvällen :)

nu ska det duschas för mitt hår ser ut som Franken Stains!
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: m

måste göras fler gången, men då ska det inte ta så himla lång tid innan det blir av :P

2008-09-20 @ 15:56:38
Postat av: Ida

håller med ;)

2008-09-21 @ 14:05:09
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Anna-Kajsa

Franken Staina ;P

2008-09-21 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0