that girl is so dangerous

en sak som kanske är lite småkul att veta (eller det tyckte iallafall jag) är att Jompii & Anton kollade upp värdet på min blogg idag och tydligen är den värd kring 1600 svenska riksdaler! ;) gämfört med typ Stina-Lees, Kissies eller Kenzas så är det kankse bara en fjärt i vinden men jag tkr den var värd rätt mkt ändå (A)

jaja.. inte så mkt mer att skriva om idag..
btw har haft låten "Dangerous Girl" på hjärnan hela dagen!!
justeja fotoklubben!  (ps, vi hittade oss en fläkt att leka med :] hihi)
jag har inte fått bilderna på marr än och kommer nog inte få dem förrän typ imorgon eller nån gång för marr skulle typ sova nu och det är hon som har bilderna :S
så det blir bara en bild på mig men aja... ni överlever nog (A)

 
fotograf: Martina Degerman

 vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt jag har gått å haft den låten på hjärnan HELA dan idag...

2008-09-25 @ 00:18:36
Postat av: Plankton

Hihi, tjaa.. den är ju värd mer än 370 kr iaf (A) :]

Nää, jag ska inte vara taskig :$

2008-09-25 @ 07:02:53
Postat av: m

jag vet vad det där lilla krypet syftar på...

2008-09-25 @ 18:30:06
Postat av: rebecca

damn så snygg

2008-09-26 @ 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0