we are fighting together not against

Anna har skrikit åt mig rätt mkt ikväll (om det kan kallas att skrika på msn?)
men det är rätt åt mig , och jag tycker det var bra att du gjorde det. Jag behöver höra det. och särkillt från dig, för du betyder så mkt för mig att allt du säger spelar otroligt stor roll. och några peppande ord skrevs ju också. tack älskling. jag vet att du alltid har brytt dig och du har alltid visat det. men på senaste tiden har saker ändå förändrats, det har verkligen blivit uppenbart. Tack. jag behöver dig. 

släppa taget, för att inte leva i en lögn
bryta, för att må sämre men sen bättre
gå vidare, för att kunna bli lycklig
inte leta utan hitta, för att älska

är det det som måste göras? -troligen




nog har vi alltid kunnat prata,
nog har vi alltid kunnat skratta,
nog har vi alltid kunnat gråta,
& aldrig kommer det ändras


Du är min bästa vän.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0