nattprommis


Tjaaa, jag ska slänga in enn litet inlägg nu medans jag väntar på lollo :)
jag kom hem från träningen för typ en timma sedan och hade egentligen tänkt gå ner och träna lite till coh sen duscha, men en prommis var Lollo sugen på och det är så mkt mysigare och är ändå träning så =) innan duschen blir det ut i natten :) (fast jag har såklart duschat av kroppen redan... fy så vidrigt annars) 
Imorgon är det fotoklubben igen och jag och marr har inga idéer :S.. men det hittar vi kankse på imorgon genom dagens lopp (A) haha det får vi lov å göra ^^
Sitter just nu och spelar lite gitarr också :) "Fields Of Gold" :) har ganska nyss lärt mig den . Den är så otroligt mysig, och härlig att spela :)

nu kom lollo :)
ska dra
vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0