Lördagen den... typ 27/9?

jag tänkte ta och berätta lite om dagen för jag tror inte jag kommer ha tid att skriva senare
Jag har fortfarade inte fått mig ur pyjamasen, men det gör inte så mkt, för jag ska lix städa :S inte kul, men det måstes eftersom Marrbarr kommer vid halv 8 tiden =) men före det ska jag även hinna fara in till stan för att tvärt svänga in på ica supermarket och sen även lämna en film till Hemmakväll som jag är försenad med :S..opps(A).. förlåt Ida, det var du som hyrde den på ditt kort .. men om du måste betala förseningsavgift så betalar jag självklart ^^
så.. vad mer idag.. jo.. såg just att det blåser som sate ute idag! :) rätt häftigt tkr jag, mysigt också för den delen :] då märkst det verkligen att det är höst :)
Ikväll blir det parteyyy hos Klas :) ska bli kanonkul hoppas jag =) jag tror det kommer få 4 av 5 toast ;) haha

imorgon kanske det blir höstfoton med anna igen =)=)♥ om det är fint väder dvs.
Vi får hålla tummarna för det!
blåsigt
vi ses i dimman !=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0