vadå? Jag, uttråkad? Oonej, varför tror du det?

HAHahah föralla er som har lite att göra, tkr om att läsa strunt eller helt enkelt bara är otroligt intresserade så kommer här en sånhär gullig  l i t e n  lista ;)


1. Tre namn jag lyssnar till:
Stina, Moa-Stina & ibland Moa -när folk har tänkt säga Moa-Stina men fastnar på moa
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag trivs rätt bra med mig själv
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
typ att jag har tur i spel, otur i kärlek?
4. Detta är jag rädd för:

Blod & att skada hälsenorna, fyfan
5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Vänner, skratt & minst en kram
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
haha jag kan ju fan allt, nivet -Tekniktjejjen ;) (A) (ehh?)
7. Detta tycker jag om att göra:
umgås med dem jag gillar, och parteyy är ju inte helt fel :)

8. Detta vill jag göra just nu:
ha helg! få åka till st-hlm :D

9. Bästa känslan:
Kommer alltid vara när jag låg i husbilen när jag var liten. Låg den stora sängen och hörde besticken & glasen "klirra", bli vaggad av hjulen som får husbilen att guppa lite lätt medans jag är omringad av dem som älskar mig mest - familjen, och vi kör genom natten

10. Värsta känslan:
Att behöva möta de svaren man verkligen inte vill höra och behöva ta besluten du måste ta fast hela ens kropp&hjärtat säger emot
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Oj.. vet inte  .. har ingen speciell bild av drömkillen

12. Är jag kär just nu?
det har jag väl varit rätt länge

13. Jag vill gifta mig?
har aldrig trott det förr, men jo.. det skulle vara mysigt tror jag :]
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
jag gillar inte att prata om döden så jag vet inte riktigt vad jag vill hinna göra innan jag dör. Jag tror jag vill hinna göra himla mkt saker.

15. Min käraste ägodel:
Mobilen, blir typ handikappad utan den

16. Något jag vill ha i present:
Att min systemkamera fixas :(

17. Detta har jag på mig just nu:
Jeans och en gullig kofta som jag lånat av mami

18. Favoritkläder:
mina cheapmondayjeans. men vet inte om jag har nån speciell tröja jag gillar, jag behöver nytt :S

19. Favoritdjur:

Katter, så självklart =)
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Jag har BÄST musiksmak bara så ni vet! ;) Jag lyssnar på väldigt blandat. och brukar rätt ofta få höra att jag göra folk förvånade haha

21. Favoritlåt just nu:
oj, det var en svår en... men jag tror "Better Than" med The John Butler Trio fortfarande står högst upp på listan

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
tråkigaste: teknikutveklingen.. please kill it! :'(
roligaste: bilden, alltid lika mysig stämning där :)

23. Stjärntecken:
Jungfru

24. En bok jag älskar:
Triologin om Klanen Otori

25. En film jag älskar:

Howl's moving castle
26. Tv-program jag gillar:
typ top model, hell's kitchen, house (A) haha

27. Favoritdoft:
DKNY -Be delicious och Escada -MoonSparkle
28. Detta äter jag gärna:
HELT KLART SALLAD! =)  grekisk och Idas cesarsallad är dem allra bästa! :P
29. Dricker helst:
typ juice :)

30. Favoritgodis:
choklaaad (A)  men har godislöfta för tillfället :(
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Kina, Japan, Vietnam, NewYork, London, Hawaii, Thailand... ehh.. okej,vi säger såhär helt enkelt: till alla länder jag redan inte varit i... emn kan ju skippa Irak och demdär krigländerna :)

32. Färg på mina ögon:
Gröna, men vissa tkr dem ser blåa ut i vissa ljus

33. Min längd:
1.65

34. Jag tror på:
Livet

35. Jag spelar:
volleyboll :)

36. Person jag beundrar:
hmm.. tyvärr vet jag inte det ^^

37. Så här bor jag:
Villa med mami & papi och två katter :] syskonen har flyttat ut

38. Antal döda krukväxter i hemmet?

mamam gillar växter så hon tar hand om dem :)

39. Det här tänder mig:
hahah vill jag inte berätta (A) men.. äh aja.. om killen är asiat så är det ju ett + i kanten :$

40. Det här gör mig avtänd:
riktigt feta människor.. och ifall man härmar en gammal gubbes röst :S

41. Favoritfärg:
Gillar färger i allmänhet :)

42. Favoritcitat:
"men tänk om man vill gå ochlägga sig haaaaalv tiiooo?"
43. En hemlighet jag vet:
hihi jag vet nått inte du veeeet ;)
44. Bästa present jag fått:
Överraskningsfesten jag fick av mina kompisar när jag fylde 17 <3<3

45. Senast köpta skiva:
ehh... ehhh..... ehhh??

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
vette tusan asså.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

vette fan inte det heller.
48. Udda förmåga/egenskap:
you tell me ;)

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
jag tror jag skulle vara nått som ger många kramar.. typ en.. coala eller nått.. dem ser så mjuka och goa ut ^^
50. Vad lyssnar du på just nu?
"Take my hart" - Soko

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
jag ska väll göra något tråkig som typ plugga :(

52. Var är dina föräldrar födda?
Kiruna och Luleå

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
photoshop tror jag :)

54. Vilken är din favoritrestaurang?
SUBBE självklart självklart självklart!
55. När badade du i en pool senast?
typ i lördags, ska typ ta ett dopp ikväll me ;P måste ju träna, har ju edda med skolan på torsdag

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Joodå :P är sämst på sånt men fan va dte är kul iallafall ^^

57. Hur många barn vill du ha?
2 , en theodor & en ninni :] men inte förän om sådär 8 år ;)

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
riktigt jävla svart hårdrock gillas absolut inte

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
vänsterpartiet

60. Vad har du för TV-kanaler?
hihi alla som behövs ^^ nikelodeon och cartoonnetwork

61. Har du åkt moped någon gång?
HAhahah vem har inte?

62. Har du busringt någon gång?
hahhaha dte gjorde man ju ofta närman avr mindre! ;D

63. Har du fått felparkeringsböter?
ne ne :) jag är duktig ska ni veta

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
typ, fast har hört att det gör ont, men det måste ju nästan testas innan man dör ^^

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
inte längre bort än marrakesh

66. Har du en egen trädgård?
jajjemensan och vi är alltid först med att få blommor på den:)

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
hahha bizarro! haha nae, seriöst den suger ;)

68. Kan du alla orden i nationalsången?
eh, noooot!

69. Badkar eller duschkabin?
ett låångt, mysigt skumbad är ju mysigt, men har inte gjort det på länge

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
"Step brothers" tror jag förtusan ;)

71. Favoritpizza?
vegetariana :P smaskens

72. Chips eller popcorn?
Smörpopcorn med tonvis med salt

73. Vilken färg på läppstift använder du?
läppstift  -not my thing

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
detdär lät bara helt jävla skruvat! 

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
HAHHAha ja ofcourse! och jag vinner ALLTID! (ehh.. eller? ;) ) 

76. Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin om det ärmed fruktkött =) annars blire äppeljuice

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Amandie Gee på max i fredags, fast det var bara jag som tjockade hampis och pommes (A)

78. Favoritchoklad?
vanlig hederlig marabou :]

79. När röstade du senast?
hmmm i morse när jag funderade på om jag skulle stiga upp lite tidigare, så jag slipper stressa, eller inte. kroppen röstade på: ligg kvar, förnuftet på: stiga upp ;)

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
har nog aldrig hänt :S

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
med volleyn förra året :) vann en cup

82. Är du bra på matlagning?
jag är bra på att improvisera? (A)

83. Klarar du att tanka själv?
haha det är no big deal

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen (Typ TVshop) som går på reklamtevekanalen?
nae, men har velat tusentals gånger. jag är rätt naiv

85. Pepsi eller Coca Cola?
skareva så skare va coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
HAHAH jaaa..... tre lååånga veckor i somras gick jag på stan runt i knalloranga kläder .. Jag jobbade som cykelparkeringsvakt, eller "cykelflyttare" som tekniska kontoret kallade det ;S

87. Vad var det senaste du handlade?
torkad frukt, nötter och en minimer  :P nej justeja.. senast var ju idag i cafeterian :] köpte en kaka

88. Har du kräkts offentligt?
vill helst inte prata om det..

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
jag är gullig av mig, självklart vill jag helre leva med den jag verkligen älskar än att vara stenrik

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej, tyvärr inte. typ inte alls

91. Har du ringt något betalnummer?
nope

92. Kan man vara vän med sitt ex?
joo visst :)

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
har aldrig besökt någon på ett sjukhus tackolov

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
nja, sådär lagom tror jag ^^

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
jag kan inte ha mobilsvar :S det vill inte funka när jag försöker iallafall

96. Vad har du i din väska?
typ mitt liv.. haha iallafall allt nödvändigt ;)

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
ser favoritfilmen och somnar till den :]

98. Vad har du att vara tacksam för?
Allt, verkligen allt. Att jag lever, att jag har världens finaste vänner, att jag har världens finaste familj, att jag är frisk med mera med mera.

99. Var hittade du den här listan?
hos lollo ;) haha

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
typ ingen.. är ju bara jobbigt ;S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0