bra vs. dåligt

tjo, är smått busig och skriver från papis dator nu (A) haha
idag har varit en "bra vs. dålig" dag .
¤ Det började med sovmorgon vilket var härligt as shit :)
¤ sen hade jag typ inga kläder att ha på mig så det var ju lite småtaskigt ..
¤ innan skolan började for jag och pappa och lämnade in min kamera.. det kommer kosta multum att laga den :( så det suuuger praktist taget..
¤ Jompii hade varit med om något riktigt romantisk igår som han berättade om när jag kom till skolan. och han var jätteglad hela dagen så det var verkligen kanonkul! :D glädjen smittar som av sig :)
¤ anton kändes nedstämd hela dan.. då blir man ledsen själv också .. jag hatar att se han ledsen och inte kunna göra något.
¤ jompii sa att jag och martina var speciella i skallen(vi tar det som en komplimang) och gav oss en kram innan vi skulle hammåt :] det var mys


Jaa...vi för väl se vad som väger över i slutet av dan... the good stuff or the bad stuff  ;P

nu tänkte jag vila ett tag innan jag ska käka och dra till volleybollen :)




Kommentarer
Postat av: marrben

ja men vi bara måste vara bra speciella i skallen;D det går ju inte nått annat=)

2008-10-14 @ 19:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0