smile, and the world will smile back to you


okej, så kvällen blev riktigt bra ändå :) kvällen spenderades med anna, isa, rebb, marr, hampus & virre hemma hos anna, och där spelade vi GH, "Med andra ord" och såg film =) haha det blev hyfsat mkt skratt måste jag ta och erkänna ;)
nu när jag kom hem satte jag mig och pratade med mamma i en timma.. jag berättade om hur stressad jag känner mig över skolarbeten, att ajg sover dåligt och att jag höll på att köra slut på migsjälv.. så imorgon ska jag och mamma sätta oss ner och strukturera min vecka .. :S aja.. lika bra att testa nått nytt, right? ^^
jaja, nu väntar sängen på mig och imorgon är det match mot b-laget...
VI KOMMER FÅ STORSPÖÖ! mne aja, vem bryr sig? ;) det är ju iallafall volleyboll, vi får ju iallafall spela =)
btw, jag isa & rebb passade på att ta några bilder på oss tillsammans medans vi väntade på dem andra eftersom vi typ har 0 pics på oss!?

ha de gött!
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Partykatten

glada tjejor där :)

2008-10-19 @ 15:31:07
URL: http://partykatten.blogg.se/
Postat av: virreboy

lite vi ägde i det där spelet!!

2008-10-19 @ 16:14:25
Postat av: isabelle

Hoppas vi fick dig på bättre humör älskling. Vi borde göra nånting bara du&jag nån gång, puss på dig:)

2008-10-19 @ 16:44:09
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0