paltcup utan palt

okej, först måste jag verkligen få ursäkte den otroligt dåliga uppdateringen :S det avr inte alls meninge, det bara blev så i helgen att ajg inte orkade skriva, hade som fullt upp :) jag har haft det riktigt bra i helgen och igår såg jag och emmsan "Kalle Stropp & Grodan Boll" och GUD så kul den var!! Vi dog typ av skratt! ;) ;) HAHaha
guuuud.. vad jag är trött just nu.. insåg just att ajg verkliegn måste sova och inte orkar skriva nå mer... men jag kanks emåste säga något om idag eftersom jag tänkte lägga in några bilder ^^
Vi hade då alltså PaltCupen i Umeå idag :) jag hade roligt men själva spelandet gick superkasst! men men.. så blir det ibland antar jag :S
nu ska ni få se några otroligt grymt sexiga bilder från cupen. sen ska jag och sova =)
vi ses♥!

 
papparazzi-bild tagen av Vixi :O :O!!
vems as?


Kommentarer
Postat av: Filippa

fin bloggdesign :)

2008-10-06 @ 21:01:54
URL: http://filsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0