life's not about what's better than

Nu blire snart middag, som jagmåste laga till själv(blir nog någon mickromat), och sen en massa plugg :( ingen fotoklubb idag :(
sen innan läggdags tror jag att jag ska gå ner och träna lite, har inte gjort det på grymt länge, åså tror jag jag ska simma några vändor i poolen så jag typ inte märker imorgon på Edda att jag har glömt hur man simmar (A) haha
btw, jag har sovmorgon imorgon :D
fast då har jag dock matteprov första lektionen :S faaan
önska mig lycka till :) lär jag behöva

föresesten.. jag gör som marr gjorde för ett bra tag sen,
jag tänkte fråga om det är något ni saknar på min blogg? =)

tänkte bjuda på några bilder på snyggingen John Butler

helt otrolig på gitarr, helt otrolig på sång, helt otroligt snygg
musik kan omöjligt bli bättre än såhär♥

aja, nu ska jag väl sätta igång med maten..känner min mage kurrar en massa massa :]
skriver nog senare
 vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0