bye bye sthlm


det är hemfärd om några timmar
Har haft det trevligt här i stockholm :) men är inte ledsen över att behöva fara hem ^^ så mkt roligt väntar hemma dessa dagar framöver så jag har inget att klaga över =)
jag hoppas jag och marr ska hitta någon halloweenfest att dra på på fredag :) å nog saknar jag marrebarre en massa :] så skulle vara grymt kul att hitta på något med henne men när jag kommit hem:)
föresten... det enda jag är ledsen över att behöva lämna här i sthlm är Aniara :( jag vill verkligen ta med mig lillan hem :( har förälskat mig i den lilla mops-valpen :$ haha okej, nästan iallafall.. men gud vad man blir sugen på att ha en egen :]

hur är det med er alla där hemma då? haft ett bra lov hitills? =)=)
om ni undrar om jag shoppat en massa så är svaret..
- njaaaa ;)
 jag har försökt att inte shoppa allt för mkt ^^

innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara säga....
ifall flygresan hem skulle sluta dåligt så.. jaa.. så vill jag bara säga att jag älskar er (ni som kan ta åt er vet vilka ni är)
men jag tror flyresan kommer gå finnemang =) men jag har blivit lite flygrädd på sistone så jag ville bara säga detdär, nivet... ifallatt lixom (A)

ha en fortsatt bra dag :D
vi ses♥!



Kommentarer
Postat av: martajnah

kolla skelleftevolley.se ; )

2008-10-28 @ 18:28:38
URL: http://martajnah.blogg.se/
Postat av: marrr

saknar mois:)

vi ska nog hitta nått ska du se;D

2008-10-29 @ 01:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0