me like mamis koftor

jahapp, då sitter man här, framför bloggen igen och vet inte vad jag ska skriva, så då blire bara en massa struntprat ^^
Jag har förbannat ont i nacken... kan kanske bero på volleybollen igår... att passa är rätt ansträngande för nacken faktist (A) haha aja, har ingen bättre förklaring men det gjorde det ju inte bättre att jag bar typ 30 ton skolböcker hem i väskan :S idag så har vi fått två läxor till på fredag och vi har matteprov på torsdag. aja, men på fredag så drar jag :D:D Stockholm väntar! ;) längtar nå så jävlust :D först två kvällar hos kussen och sen två kvällar hos syrran =) en massa staan blire också (kommer behöva ta mig runt i stan själv också :$ shieet) hahah men det ska nog gå bra :) har inga gratis sms så folk kan ju glömma dedär mad att sms:a med mig när jag är där ;P kan inte slösa mer pengar på det nu : / men ringa får ni gärna göra =)=) riktigt gärna göra :) jag har fått tillbaka mitt gamla Halebop kontantkort så nu ringer jag för billigt igen :)

oj, nu ropade papi, maten är klar :P spagettibolognese -HERE I COME!
vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0