kåånstig knäppistjejjj

jag ska ju vara med flickorna ikväll =)=) men det känns ändå lite sugigt att ha behövt neka en bowlingkväll med anna,fredrik&adam :S
just nu vet jag inte vad jag ska göra.. borde typ plugga kinesiska.. eller typ jobba på mitt bildarbete.. men känner inte suget .. kanske ska jag käka frukost före ... eller nae... jag känner inte för något överhuvutaget... fy va  t r å k i g  jag är! :( förlåt .
och ingen systemkamera att ta en massa kort med heller för att fördriva tiden... men jag kan ju forsätta på min nya header som jag jobbar på... hmm.. ja, det kanske jag känner för ^^
mina besökarsifror har gått ner .. könns lite tragiskt
 hmm... känner för att gå ner och träna lite också.. kanske spinncykla några minuter, ta några simvändor, mata på med situps, basta ett tag & sen ta en härlig dusch..  det får bli lite senare tror jag minnsan :) kl är ju bara halv 12

anyway nog från mig
ha en bra dag nu alla :)
håll humöret uppe =)
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: rebbecca

stina inte känna så nu:(

hoppas vi kan få dig på bättre humör i allafall. Och jag finns alltid här om du måste prata älskling.

2008-10-18 @ 14:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0