svar till Anonym: "dagens outfitta?" =)

haha okej, någon Anonym frågade vad jag menade med "Outfitta" och här kommer förklaringen :
På nästan alla bloggar så brukar folk lägga ut "Dagens Outfit" för att visa vilka kläder dem har på sig den dan (typ snygga, trendiga, fina, mysiga m.m  m.m) .  När jag lägger ut "Dagens Outfitta" kan det vara för att jag kanske tänkt på den presonen idag, saknat den personen extra mkt, att den personen har lyst upp min dag, att den fyller år, jag kanske tycker personen gjort något bra eller sagt något roligt (med mera med mera) helt enkelt; en person jag tycker förtjänar att bli Dagens Outfitta =).  Man ska ta det som en komplimang =) jag menar det självklart alltid som något snällt =)
Namnet på titeln fick vara just "Dagens Outiffa" bara för att det var roligt och låter nästan som "dagens outfit"...Det skulle lika gärna kunna heta "Dagens person" , men vad blir det roliga i det? ;P haha

och såhär är det: visst, jag lägger ut "dagens outfit" ibland jag med... eller njaa.. har hänt 2 eller 3 ggr kanske men Jag tycker det är bättre att lägga ut en bild på en person som har gjort nått bra den dagen istället för en bild på mig för att visa vad jag hade för kläder på mig. förlåt alla som gillar när folk visar upp "dagens outfit", men jag menar, vad spelar det för roll? vem bryr sig om vad jag har på mig egentligen? haha (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! jag hatar bloggar, men din är faktiskt rolig att läsa =) och att att du dissar dagens outfit är bara så skönt, hatar det tramset, som du säger. Ingen bryr sig om vad man haft på sig för kläder!

2008-10-14 @ 23:06:06
Postat av: svar: Moa-Stina

HAhhahah tack så mkt :) blir jätteglad! :D är bara lite nyfiken vad du egentligen heter? ;)men vill du använda anonym så funkar ju det med ^^

men ett stort tack för att du läser min blogg, fortsätt med det =)=)

2008-10-14 @ 23:14:07
Postat av: Anonym

en vacker dag kanske du får veta! vem vet? ;)

2008-10-15 @ 01:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0