ingen fotoklubb idag


Blev ingen fotoklubb idag :S
jag och marr hade inga idéer så vi tänkte att det är bättre att spendera tiden på nått annat sätt (typ plugga till kemiprovet) och istället ha nån bra idé till nästa gång :)
så får det bli.. ska försöka plugga nu så jag tänkte inet skriva så mkt mer.. eller jo,föressten, ajg ahr fått mer läsare nu :D:D inte många gämfört med andra kanske, men från att ha ca 36 har jag nu kring 55 unika besökare per dag, RIKTIGT ROLIGT ATT SE! :D:D  och en till rolig sak är att Eve ska komma vid 8-tiden! =) Vi ska se idol(men måste få se topmodelfinalen också!!!!) ..det får bli att vi zappar emellan ;) haha och så ska vi bara mysa osv =) gud, det var längesen :] saknar henne rätt ofta. det var så enkelt att bara kunan springa över till henne när man hade tråkigt, men nu är som saker annorlunda...
aja, vi ska ha mys ikväll iallafall :) "barndomskompisen å ja" "Evve&Stiin"




HAhaah förlåt eve, jag vet..borde skriva "varning för extremt hemska bilder!" på dem två första! :S (A) haha dehär är kanske inte världens snyggaste bilder på oss men måste ju visa hur fåniga vi brukar vara tillsammans haha, i alla år ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0