storstadsflickan

HAhaha nu är "mamma mia" slut ^^ FYFAN VILKEN HÄRLIG FILM! fan vilken pepp på livet man får! :D och får jag fråga varför dem måste vara så otroligt gulluga för? :] när är det min tur? (A) haha
amen annars då? hur äre i stockholm stina? :)
- Jo det är bra :) dagen började med en massa foton med kussekussen(ni får se då jag kommit hem) och sen har jag sprungit runt hela stockholm själv hela dagen för att hitta nått åt mina kära vänner Isabelle & Rebecca som fyllt år ;P hittade tillslut :) tänkte bjuda er på fika också :) hihi
hittade en present åt camilla med.. men den lixom läckte.. så jag ska köpa den i skellefte då jag kommer hem, istället :P
Jaja, sitter fortfarande hos kussen och skriver men om ca en timma ska jag dra till syrran och får då äntligen träffa lilla Aniara :]
Idag har jag hittat ett par byxor och en tröja åt mig själv =) kul kul med shopping, men det var synd att tröjan på monki som jag hade hittat på hemsidan inte hade kommit in i affären än, för den hade varit ett självklart köp! :( I WANT IT! :( (A)
http://www.monkigirl.se/image/1127_Monki.058.jpg
hursomhälst så måste jag packa nu och se till så jag får med mig allt till syrran :)
men du, vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag saknar dig (L)

2008-10-26 @ 20:45:41
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: rebeccahe

saknar dig hjärtat<3 du behövs här hemma!!

2008-10-26 @ 23:41:28
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/
Postat av: marr

svar: ja jag hade som tänkt att jag ville vara med dig då, men vet ju inte än vars jag ska vara och så:P

2008-10-27 @ 00:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0