Stockholm är frihet för mig



Nu drar snart lilla Moa-Stina till stoorstaan Stockholm för att spendera två nätter hos kussen Karro och två nätter hos syrran Maja =) riktigt härligt ska det bli att komma bort ett tag ^^ Planet går om ungerfär lite mer än en timma och mami ska köra ut mig till flygplatsen:) På arlanda kommer jag behöva ta hand om mig själv, hitta väskan och ta mig till stockholm central.. men inte kan det vara så svårt? ;P
Vi får väl se om jag kan skriva något inlägg medans jag är där borta,ananrs får ni en lång rapport då jag kommer hem ;)

känns väldigt slösigt på naturens resurser att åka flyg istället för buss, men det blev såbilligt med flyg denna gång så jaa... och tyvärr börja jag känna att jag har blivit lite flygrädd :S så om jag krashar så vill jag bara säga:
att
    jag   älskar   er (till mina närmaste) och till er andra: hade jag önskat att jag fått hunnit lärat känna er bättre.
Förlåt..detdär lät hemskt, men ja, jag vill bara ha hunnit säga det, ifall något skulle hända.

Hoppas verkligen ni får det bra här hemma =)=)hitta på nått roligt dessa dagar och hitta gärna någon halloweenfest jag kan få föja på sen när jag kommit hem :]

ni får jättegärna ringa nån gång medans jag är i st-hlm :) men inga sms tack.. eller inga som jag behöver svara på (A) för jag har inte gratis och vill inte slösa så mkt pengar på det eftersom jag redan gjort det så mkt :S men det kart ni kan skriva nått sms och säga att ni saknar mig eller nått sånt gulligt :$ hihi (A)


Nu ska jag nog bara packa det sista så

vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: matilda

gud vad alla ska till stockholm=D jag ska dit på tisdag, sen vet jag 3 till som ska dit + du

2008-10-24 @ 21:41:08
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0