nu har jag tillåtelse att klaga & va arg


FAN SÅ JÄVLA KLANTIG!! FAAAN vad ledsen jag blir!! :(:(:(:(
det fula är att jag nästan anade det! jag tänkte just..: "tänk om jag skulle råka tappa den..."
å just några sekunder efter så tappade jag ner systemkameran i marken! :(:(:(:( eller asså inte riktigt tappade den..Den fastnade i en låd-knopp med halsemmen och jag tappade såklart greppet om den då den helt plötsligt fastnade och drogs neråt av låd-knoppen! och då dunsade den i golvet från en halvmeter! :(:(
Jag var nyss inne på expert alldelens rödgråten för att fråga om något var fel på den.De sa att jag hade väldans tur att det bara var en liten sak som gick sönder... (en liten spärr försvann som satt i batteriluckan men som inte är livsviktig) .. så det gjorde ju inte så mkt.. men nu så burrar den en massa varje gång jag slår på den, och det viste ingen på expert varför...!! 
FAAAAN jag blir så jävla arg! vi har ingen försäkring på den
för pappa "tycker att det är onödigt" !
-JAmen HALÅ!?
det är ju jag som fotar med den, det är ju knappast som om det är du som kommer råka tappa den och behöva känna dig skyldig! :O olyckor är ju så lätt hänt!
Åhh gud..ser det ut som om det är nå fel på den?
denna dag har inte varit på topp....

jag missar träningen för att jag skulle plugga egentligen men nu vart det ju kameratjaffs istället
jag har haft ont i magen hela dagen
har ont i luftstrupen från gympan (får jag fråga när jag ska få bli ritkigt frisk!?)
har sovit lite så är dötrött
kom på att jag måste göra klart lollos tröja
+ att jag har prov imorgon...

inget roligt inlägg dethär.. bara klag och fula ord..
men det kommer nog något roligare inlägg sedan.. ni får stå ut med detta sålänge



det var ju mitt fel.
förlåt min älskade kamera. från och med nu ska jag vara ännu försiktigare med dig.. jag lovar<3

Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

Vilka sorgsna bilder. Stackars lillgumman. :´(

2008-10-09 @ 18:28:16
Postat av: emelie

vi har typ likadana kameror ;D a200 :)?

2008-10-09 @ 18:55:37
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/
Postat av: Ronnie

Det borde gå att ta p åhemförsäkringen tror jag... Jag har då gjort det...

2008-10-09 @ 23:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0