just a onsdag-afternoon

jo justeja...jag skulle plugga idag.. hur blev det med det stina?
jag ahr mest suttit i telefon med olika människor hela dagen (A) först anna, sen maja, sen anna f och snart ska kajsa rinag vet jag ;) hahaha jaja....
men äh.. matte C .. hur svårt kan de va? (A)

justeja, jag tänkte tipsa om fotoutställningen som är på Nordanå på söndag =) jag och marr har ställt ut två foton var :) far gärna dit och titta :) skulle vara riktigt kul! :D jag komemr tyvärr inet kunan vara där:S är i stokholm då ^^

aja, ska väl iallafall plugga lite mer innan läggdags..
så kanske inte borde hänga här mera
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



DET ÄR GRATIS OCH BUSENKELT =)

2008-10-22 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0