in my world everyone are a poney, and they all eat rainbowes and poop butterflies




har varit riktigt happyface idag! :D har gått runt med större leende än vanligt, och pulsen har gått lite snabbare än vanligt =)
kvällen spenderades med Ida♥. vi firade med cesarsallad och glass :):) myspys är ordet :]
har inte så mkt skriva för tillfället.... men just nu så sitter jag på msn.. och väntar. väntar på att bli trött så jag ska kunna somna. Jag funderar nu även på hur lovet varit hitills..
- Jo bra :) men.. känns som om jag inte gjort så mkt.. men kanske beror den känslan på den saknad jag skrev om förut. Jag är verkligen inte ledsen, jag mår inte dåligt, jag är glad, jag har varit otroligt glad idag .. men tårar har kommit ändå, saknad är bara något man känner och ibland vet man inte varför.
jaja, resten av veckan är uppbokad :) känns rätt skönt måste jag medge =) jag tkr om att hålla igång helatiden :) orkar inte stanna upp åsådär..
fan började just tänka märkte jag.. orkar inte det. inte nu.

dedär med halloweenfest verkar skita sig nu också.. fandåe, jag som verkligen ville festa med älsklingsMarr<3 :(:(
 asså jag har kanske fortfarande en fest ute i ytterbyn med syrran jag kan fara på :) skulle ju vara riktigt kul men tror inte mami&papi går med på det :( så det skiter sig ju också.. får helt enkelt försöka övertala dem som tusan :S
jag ska få användning av min utklädningsdress, det är jag iallafall fullt inriktad på xD

vad ska jag göra nu då?
sova? - ne, det blir inte på ett bra tag
jag vill ha en kram.

vi ses♥!


Kommentarer
Postat av: Ida

Alltid lika roligt att få vara med dig Stina <3 :)

2008-10-30 @ 10:55:53
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0