I will listen when you need me


har inte så mkt att säga om idag, förutom att jag tog på mig min vinterjacka och vinterskor tog en prommis med Lollo :) denna gång gick vi kanske lite mer än en mil eller nått =) riktigt hurtiga var vi tkr jag, men det kändes knappt att vi gick så långt för vi snckar ju helatiden. Och idag fick lollo prata som mest, jag tror hon behövde det. Sedan så for vi hem till mig och pratade lite till och fikade sen for hon för ungefär en och en halv timma sedan .
Jag älskar den här flickan så mkt ska ni veta, hon är verkligen en av mina bästa vänner ! Du vet att jag lyssnar.. mig kan du alltid prata med.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag älskar dig verkligen hur mycket som helst hjärtat.

2008-10-07 @ 12:18:44
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0