Halå, svårt spel ;)!?

HAHaha tekniktjejen kunde ;) har just skaffat Photoshop Cs3 till min dator =)=) hihi, nu är det bara att jag måste lära mig alla funktioner (A)haha och det.. ska... nog gå... b r a  ;) eller?
jaja, idag så hade jag superlång sovmorgon igen...  och jag har börjat fundera på att den nästan är FÖR lång :S för jag tror alltid att vi börjar en timma före vi egentligen börjar :S men men.. jag shoppade två tröjor i morse för att slippa tänka på att jag egentligen kunde ha sovit en timma till...
Hah

dem var på rea :) billigt billigt


just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med mina skor som gick sönder när jag kom hem idag :O ska jag försöka sy dit den igen? eller ska jag bara ta och klippa bort översta bandet på båda skorna? help me?^^

det finns ju snyggare, men jag gillar demhär :]
fast såklart skulle jag vela köpa nya, men har inte råd typ :S



till middag har jag inet bestämt vad som ska ätas än...
jag måste äta före mami&papi för träningen börjar 6 och då har dem knappt hunnit hem 
såå.. kan nån hjälpa mig?ska jag ta:
Familjegårdens ekologiska köttbullar med pasta&sås

eller
ska jag ta en powerpan-pizza med tacosmak?

 
 
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: isabelle

helt klart pizzan:D

2008-10-07 @ 17:04:59
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Ida

för sent nu men du pizzan borde du ha valt iaf ;)

och photoshop! :D så kul att det funkar för dig nu!

2008-10-07 @ 18:43:32
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: vikkan

ge mig ps skivan på torsdag ? :D

2008-10-07 @ 21:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0