epic fail

hahah gud vilken failad kväll det blev igår xD
jag, anna och amanda drog till isas och rebbs fest vid typ 9 tiden och när vi kom dit så var det typ 50 pers utanför lokalen och angen fick komma in för vi fick tydligen inte vara i lokalen :S! hahhaha festen var slut redan innan vi kom dit ! XD aja, alla stog typ där utanför och hade ingen aningvars dem skulle ta vägen.. så jag och amanda drog(efterssom vi var två av dem få som var nyktra). På hennes cykel for vi in till max, (jag köpte käk) och sen kom resten lite senare.. vid 11 slutade kvällen.  ;)! hahah jag hade rätt trevligt med amanda på max åså, men asså men asså kvällen skulle väl hälst ha varit annorlunda.. kanske inte spenderats på att sitta på max mellan halv 10 - 11, men men, så gåre ibland
Isabelle hade iallafall kul :D och det var ju bra :) (hon var ju heeeel osv ;) )


aja, ikväll blir det bättre. Då ska vi istället sjunga singstar, spela gitarhero, se film och bara mysa vårat lilla gäng. Det var grymt längesen vi gjorde något ihop. har saknat det i mängder ♥

nu ska jag gå och lägga mig igen.. vaknade bara för att täcket hade farit av och jag frös :$
vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0