du är verkligen bland det bästa i livet!!!!!!!!

FÖRLÅT FÖR STINAS DÅLIGA UPPDATERING!!!!!! jag skäms............så därför tar jag tag i det, nu medan hon babblar på om grodanboll eller vad fan det är hon pratar om. Tänkte bara säga att jag älskar den här bruden och att hon verkar ha haft det bra i hlegen, men bästa hon gjort i helgen måste ju vara att  komma hit för översovning(?) erkänn ;) imorgon ska vi upp klockan halv sex. JIPPI. ska och spela volleyboll i umeå. jag och stina kommer kicka assssssssss bara så nivet. haha nu ska jag nog lyssna på hennes babbel för nu blir det seriösare och alla vet ni att jag inte kan göra två saker samtidigt(A) HAHA PUSS EVERYBODY :):):)

///////////////////// annaenmark.blogg.se HAHA smygreklam.......



Kommentarer
Postat av: moa-stina

BAjsunge som ger ut smygreklam på min blogg ;) men du är åndå fan bäst gumman, blir alltid så pratig och glad med dig! jag älskar dig<3

2008-10-05 @ 00:45:09
Postat av: Alina

Godnatt! Kikar in:)

2008-10-05 @ 00:48:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: m

hihi grodan boll :$

2008-10-05 @ 02:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0