vi kommer för att pimpa din ride

Myst med lollo hela kvällen♥!:] riktigt trevligt och skrattigt blev det i mängder också =)
som vanligt är jag väldigt trött och orkar inte skriva nått långt och intressant men jag kan säga såhär:
Heter du Pelle-Samuel  så kontakta http://buymeaticket.blogg.se/
;) å se till så att ni gifter er ;) du har nämligen så sexigt namn att lollo inte kommer kunna motstå dig en sekund xD haha okej.. Ni kanske inte tycker detdär lät nå roligt, men jag lova ni skulle ha skrattat om ni varit med här själv när vi skämtade om detdär namnet! (A)
Idag vare ju Kladdkake dagen också, men .. tyvärr så hade vi brist på smör så det blev ingen kaka får våran del :( sadface men vi klarade oss på detta snacks istället :] hihi.




Jag vet, VI ÄR TJOCKA! men vi älskar oss ändå!


Nu blir det typ sängen.. eller typ msn .. eller nått liknande
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är väl inte tjocka... xP

2008-11-08 @ 13:25:55
URL: http://tokiohotelfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0