the rest is still unwritten

OMG! :O
jag tittade just på min statestik och såg att igår sköt den i höjden! =) Igår hade jag 91 läsare! :D:D det är riktigt mkt för att vara jag! :D:D fy så kul! men vars kom alla de ifrån!? :] hihihi
aja, för många blev detdär säkert första & sista gången dem tittade :( men men.. kul att iallafall fått uppleva så höga tittarsifror =)
för övrigt så vaknade jag typ nyss (A) jag somnade direkt efter skolan (A) oooops.. Ähhh gör inte såmkt , visst? :] och jag märkte nyss att min blås i munnen gör (om MÖJLIGT!?) ännu ondare. allvarling, det kommer ta död på mig! fytusan!
jag börjar även bli sjuk, men SNÄLLA (vem jag nu ska be åt) låt mig inte bli det! jag får inte bli sjuk nu! efter den 13 då äre okej att bli sjuk.. men inte innan, INTE innan.
jag måste läsa min himla kinesiska bok ikväll :S kul kväll? asså.. det är inte den det är fel på, det är mig. (haha känner ni igen repliken? ;) ) haha nemen, det är ju jag som är så seg på att läsa och hatar att läsa så jag somnar alltid med boken i famnen :S
men vill inte boken ska ta upp hela kvällstiden :( men aja, vi får se hur det blir heltenkelt ^^
vad ska ni andra göra ikväll? :)

nu blire iallafall att ta boken, musiken och sätta sig och läsa



vi ses♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0