När man få vara kung för en dag

JEYYYYJJ!! :D iallafall en seriematch vunnen! vi spöade norsjö med 3-1 i sett! =)=) happy happy
men alla i laget var grymt duktiga idag (okej.. ne.. jagklantade bort typ tre bollar vilket SÖG!) men annars så ROCKADE VI! =) fast jag tycker dagens spelare var Cicilia Åberg, för hon är så grym på sina smashar! några i nät, men de flesta är rena kanonerna som ingen kan ta! :)
(jag skrev fel i förra inlägget.. vi spelade idag mot IKSU och Norsjö) ps. den mot IKSU gick inte bra. himla bajs umeå :S (A)





Just nu sitter jag och gör typ.. i princip: INGENTING. Jag väntar på att mami&papi ska komma hem för att se vad dem kanske kan ha köpt för nå kul till mig (A) men dem kommer hem vid 12 tiden så.. hmm det blir nog soffan, en varm filt och typ "hål i väggen" och andra program tills dess :)
inte så mkt dator tror jag, jag pallar typ inte det (A)
 men ni kan ju sms:a om ni känner före :):)

Imorgon är det skola igen.. känns.. skit!, men vad kan man göra lixom?
Aja, njut av bilderna här ovanför nu åså får vi väl se om jag skriver nå roligt imorgon :)

btw, måste få vara liiite stolt fotograf på bilden där anna smashar :] :]

vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: anna

vi rockade idag! =D

2008-11-16 @ 19:32:27
URL: http://annaladegren.blogg.se/
Postat av: cecilia

hiih du är söt Stina, cicilia:]

du var också kanon bra! <3

2008-11-16 @ 20:03:45
URL: http://ceciliaelsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0