dagens update


Igår flöt skrivandet på välldans bra tycker jag
:) går de hur det går idag ..
jag är ganska trött nu så jag borde egentligen bara hårdplugga kinesiskan och sen gå och sova. ska upp lite tidigare än vanligt imrogon för jag ska nämligen göra sälskap med anton och till kaplan, och med hans "raska" takt lär det ta sisådär.. en timma att gå ;)

Idag på luciaträningen bestämde vi i vilka kyrkor vi skulle turas om att vara lucia i :P
Jag ville hälst i S:t Olovskyrkan men vi lottade och magdalena fick vara lucia där ..
så för mig blir det i:
 B o l i d e n s   K y r k a   den   1 0   d e c    kl 18.00
så om ni älskar mig.. så orkar ni ta er dit (A)
Jag fick även veta att jag får min vita jacka på söndag så det blir toppen! =)

Imorgon är det fotoklubben igen :) jag och marrben har en riktigt bra idé denna gång ;)
så håll utkik efter bilder de senaste dagarna! ;)

Jag har redan min helg planerad :)
Fredag - Skola, bio
Lördag - Seriespel i Vännes, se martina dansa på folkparken
Söndag - sova ut, Luciasång i Kågekyrkan 
känns rätt jobbigt med redan allt planerat, men ändå härligt på nå sätt... då slipper jag iallfall sitta ensam :]
på nått sätt tycker jag om att hålla igång helatiden. Då missar man iallfall inget ^^

Jag har börjat få en massa julkänslor på senaste :] jag vill ha JULLOV NU! jag vill ha gran, brasa, lussebullar, glögg, aladinchoklad, julklappar och hela familjen samlad! :] jag vill ha myyyyyset!

Är sadface för att jag har tappat läsare :(:(:( men jag får sju skylla mig själv, jag uppdaterar ju knappt längre.. fast nu de senaste dagarna har jag ju ändå skärpt mig tycker jag (A). jag försöker ju skriva varje gång jag ahr tid, jag lovar, men det är himla svårt att hinna med!
snälla fortsätt läsa och följa min blogg :$det betyder mycket för mig faktist. det är roligt att veta att någon vill lyssna på allt strunt jag skriver (A).LÄS LÄS LÄS NU FÖR GUDS SKULL! =)

nu börjar huvudet göra ont... kanske är bäst att lägga sig snart ...
Jaja.. har väl inte nå mer intressant att berätta, hoppas detdär roade er en stund iallfall =)
btw, LOLLO -you should give me a call! ;)<3
Vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag ringer dig imorgon darling<3

Har endå inget att berätta, vågade inte fråga xD

2008-11-25 @ 23:01:50
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: matilda

jag har köpt ett linne nu, som jag tänkte du kunde få måla på sen (A) om du vill det fortfarande:)

2008-11-25 @ 23:25:06
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Liv

Jag kommer till Boliden!! Tvingar mamma och pappa att skjutsa!



2008-11-26 @ 14:50:24
Postat av: Anna-Kajsa

Jag kommer, gumman! Bara jag kan ta mig dit :)

Synd att det inte blev S:t Olovskyrkan. Hade ju passat perffa för mig ;).

2008-11-26 @ 15:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0