I wish you well.

HAhaha gud såmobbad jag var igårkväll!
GUUUD! inge fest för min del.. jag satt fan ensam hemma tills kl elva då jag äntligen tog mig ut och mötte folk, for och köpte chips och såg en zombie film :) HAde tänkt träffa anna och Lollo på max men dem hade hunnit fara hem innan jag hann ta mig dit :(
hm... känner just nu för att ringa anna. känns längesen. på nått sätt saknar jag henne så mkt, SÅ jävla mkt.

bjuder på lite skrattbilder på mig och bästvännen xD

aja,ikväll blire andra bullar skanise! :D ikväll ska jag vara med anna f, fredrik & adam! =) vi ska typ först på bodaborg (det är halloweengrejs där jue ;P ) och sen ska vi typ käka tillsammans..eller om ordningen är tvärt om: först käka sen boda (?) aja :) whatever jag får vara med det gänget hursomhälst and I love it! :] undrar bara vad för nå kläder jag ska ha på mig (A) jag emnar, till boda behöver man ju mjukiskläder.. men asså jag känner ju inte för att ha mjukis hela kvällen ^^ haha jaja, detdär löser sig nog  ^^
vad ska ni andra hitta på ikväll? nå kul hoppas jag :)
fan vad jag känner peppen nu, nyss var jag typneggnär jag tänkte på hur ensam jag var igår.. men fan, idag ska jag ha kul! =) önskar bara anna inte skulle fara och handla så tidigt för jag hade velat umgås med henne ett tag, bara ett tag.. men jaja;) dumbulle ;P stick med amanda istället ;)

btw, tror jag börjar bli förkyld.. bådar inte gott för sångrösten till luciaträningarna..  jag måste försöka hålla migså frisk jag bara kan nu. det var så grymt kul igårpå första träningen.. fy vad bra vi låter tillsammans ändå, och det ska bli bättre! :):)
ska nog ta och träna lite sång nu,
vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0