Dagens uppdatering

Borde egentligen ligga i sängen och sova just nu (OCH VILA RÖSTEN!?) men jag tänkte bara visa lite bilder från lagfesten som ägde rum på a-torp ikväll! :D
måste bara berätta tvärt om mitt "uppdrag" jag fick på mig att göra under två timmar ;P direkt någon började prata om volleyboll så skulle jag byta samtalsämnet till sex XD HAHaha här är några (ungefära)repliker från vårat fina samtal ;)

Sara - "jamen cicci är ju långe men hon är ju vänster"
Viktoria - " men cicci är king på vänstern"
Stina(jag) - " men ni?på tal om volleyboll... tycker ni inte det är roligare att snacka om sex!? ;).. typ vilken sexställning tycker ni om? :) jag gillar missonären.. då får man ju som se personen i ögonen nästan hela tiden :]"
ALLA - " Hahahahah!!"
Sara - " nemen jag tänkte på en sak.. i volleyboll är det inte bra om längden.."
Stina(jag) - " JAAAaa på tal om längd ;) spelar längen någon roll? ;) vad tycker ni? elelr är det kanske omkretsen på killen som spelar större roll? ;P"
ALLA - " HHAHAHAHHAHAhhahhahaHAHAHHAha!!!!"


riktigt kul måjasäga =)=)




Tack för en BRA KVÄLL FLICKOR! :D+ ronnie
glömm inte att komma till torget kl 14 eller 15 imorgon!(A)
puss<3




åså måste jag lägga ut kvällens låt ;D

den här låten kändes rätt bra att sjunga ikväll faktist. kändes härligt att få skrika ut allt.



I'm out, I'm closing a chapter
All in, a world full of rapture
Caught up, its time for the show
Oh baby, baby,
baby


Tough luck, you win but you're losing
Break out,
you'll be what you're choosing
One wish
, illusion is bliss
So baby baby baby


You're at your mind and love is a cover
This time, your turn is over
, it's over


Thank you for all that you've done for me
Now I know what real love is supposed to be
Can't waste my time so goodbye my baby, baby, baby
Thank you

Love struck is never easy
Came and gone
, just to please me
Better off, living my dream now
Baby, baby, baby


Life hurts when lies are uncovered
So I'm gone before it's over


Thank you for all that you've done for me
Now I know what real love is supposed to be
Can't waste my time so goodbye my baby,
baby, baby


Oh oh
I'm better off alone
For all that you have done
And I know what I want
And that ain't what you got


Thank you for all that you've done for me
Now I know what real love is supposed to be
Can't waste my time so goodbye my baby, baby, baby


Can't waste my time so goodbye my baby, baby


Thank you for all that you've done for me
I know what real love is supposed to be
Can't waste my time so goodbye my baby, baby, baby
Thank you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0