sova äta sova äta, vara pigg?

FYY VAD KUL med sånadär quiz! =)=)
HAHahhaha så kul att se vad alla tror om en ;) haha
men jag gjorde ett rätt svår test (A) jag blev tom förvånad att Anna svarade rätt på alla och fick 100% :D Hahhaha men hon är faktist den enda som klarat det! ;P på ÄRLIGT vis dvs. ;) för anton han gjorde ju testet två gånger som både "ANTON" & "Plankton=)" så inte så konstigt att han viste alla svaren efter han redan gjort testet en gång ;)

jaja, Jag har bestämt mig för att försöka vara piggare på dagarna och frösöka hålla min sockernivå på en bra nivå helatiden :) dvs:
INGE MER GODIS eller typ kakor på skolan :( KOmmer sviiiida som tusan men jag sparar ju pengar också (vilket kan behövas)
Jag ska börja dricka 2 koppar varmt vatten på morgonen också, jag har hört att det är bra ^^ (nå slags för att hålla lugnet och inte känna sig stressad ska det vara bra för)
Åså har jag börjat äta OMega3 :)
Ska inte sova nå mer på dagarna (efter skolan)
Jag ska försöka lägga mig i hyfsad tid (typ iallafall senast kl 12)
Jag ska testa sluta "snooza" på morgonen (A)

hmm...
har ni nå mer tips om vad jag ska göra för att hålla mig pigg osv? :)

ska dra nu
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Ronnie

att snooza är inte så farligt... En del rekommenderar det eftersom man kan vakna i sin egen takt då... Men ifs gör andra det inte för att det kan rubba sömnen :p Det bästa du gör är nog det du redan skrivit, att sluta sova på dagen ;)

2008-11-17 @ 18:32:20
Postat av: .

somna tio på kvällen!

det gör underverk

gå hällre upp tidigare på morgonen

:)

2008-11-17 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0