cheap monday/wednesday

Oj... jag blev så inne i photoshop så jag glömde att jag aksnke borde uppdatera för dagen :O
Jag ska strax å duscha och sova också så det blir bara några rader om dagen :S

Idag gick jag och anton till kinesiskan.. - JAjjemen! i snöstormen! och jag var ju smart så jag tog ju mössa (NOT!) så när vi äntligen var framme så var jag hyfsat blöt som ni kanske kan förstå. ;P
på kinesiskan försökte jag förklara för anton hur man skulle kunna tänka "Utlänning" på kinesiska. Min förklaring är incredible: "Konstig-land-kille" = "Utlänning"  ;););)

Jaa.. nå mer om skoldagen.. njaa.. vi diskuterade julmat medans vi satt och åt skollunchen .. väldigt intressant ;) haha

Efter skolan for jag hem och chillade en massa, tills jag skulle möta marrebarre på Fotostudion =)
idag tog vi kort på bara-ryggar :) det blev riktigt många och fina foton och vi upptäckte även att Moa-Stina är GROV! ;) rena biffen! xD hahahha men vi upptäckte även att det såg ut som om jag hade anorexia på vissa bilder... vilket var... LÄBBIGT :S! jaja
nån bild av min rygg får ni se nån annan dag men jag tänkte nu visa en bild som jag tagit och sen har suttit och redigerat åså :]
 Jag är riktigt nöjd med resultatet =) den blev nice tkr jag ...vad tycker ni?



Modell: Martina "Marrebarre" "Martie" "Marrben" "Marr" Degerman
Fotograf & redigerare: Jag (moa-stina)


Kommentarer
Postat av: julia

sv. haha eller så inte ;)

2008-11-27 @ 07:36:47
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/
Postat av: Plankton

Du är så himla virrig.. Kunde du inte ha bara sagt "En som inte är från landet"? :O :P



Ps. de här är lite porr :$

2008-11-27 @ 08:33:42
URL: http://stfd.net
Postat av: marr

jag är köttig

2008-11-27 @ 14:59:39
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0