I'm saying sucking to hard on you lollipop


ryggen Aooo aoooo, vette tusan varför den gör ont :S
jaja, iallafall så börjar nervositeten komma litegrann... fast ändå rätt lite ^^ alltså mindre än jag trodde =)
Filmning till norran.se imorgon :) fast före ska jag vara med fredrik anna och adam och det kommer rocka =) gillar det lilla gänget :]

gud.. nubörjade "lollipop" spelas på iTunes! HAHAh shiet vilken konstig känsla jag får i kroppen :$ påminner om så mkt
typ mysigt, fast ändå slags äcklig känsla i kroppen att man faktist kan känna så starka känslor av att bara höra en låt ...

nu blire msn igen och snart sängen
kommer väl säkert lyckas skrämma upp mig själv till tusen innan jag somnar.
nu när mami&papi farit utomlands så är jag ensam .. ensam i ett stort stort hus... låter läskigt visst?
vi ses♥!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FEST!!

2008-11-09 @ 19:11:50
Postat av: matilda

partyyy=) hahaha=]

2008-11-11 @ 00:02:54
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0