det är inte alltid kul att vara den jag är

ibland önskar man att man.. fan.. vet inte hur jag ska fortsätta här ifrån..
jag mår dåligt över något.. och jag vet inte ens ifall jag borde..
för jag vet inte ifall jag gjort nått fel. jag kan inte ens minnas.

hur faan lyckas jag?
jag kommer inte kunna släppa det.. innan jag vet. 
tills dess så kommer jag ha dåligt smavete.


som kompensation till detdär ledsna ska ni här få en refreng från en fin låt som jag har på hjärnan och sjunger på typ 24/7:
"Änglarna ger oss hopp och tro
sjunger om fred på vår jord.
Den som gud aldrig övergav
en stjärna lyser så klar. "

kan bjuda på en bild också, till ett försök att lätta upp stämningen kanske

min brud. jag saknar dig sometimes

jag had ingen psykologi idag så det är därför jag är hemma denna tidiga tid ;)
har volleyträning kl 5
ska typ ta mig en kopp te och gå och lägga mig i soffan och läsa engelskaboken nu
hoppas på att hjärtat ska kännas lättare senare kanske..

hoppas ni har en bättre dag än mig.
annars, ring om ni behöver mig <3

vi ses♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0