nemen hej


Januari -08

nemen hej!
idag (eller i helgen) måste jag prata med mina föräldrar om vi har nå sjukdomar i släkten.. typ blodproppar? eller så?.. och jag måste prata med dem om p-piller i samband med det..
gruvar mig faktist lite smått. Hade inte tänkt att dem skulle få reda på det där osv... tror inte dem vill veta, dem är så fåniga vad gäller sånt där :S men hursomhälst måste jag , så då äre bara att ta tag i det

Jag skulle egentligen ta hål i naveln nu i morse, men jag hann inte pga att hon som skulle ta hade brottom till Piteå och hon ville inte stressa att göra navelpiercingen (vilket är bra eftersom jag vill att det ska bli bra gjort. jag betalar ju ändå 600 spän för det!) .
Så det blir på fredag morgon istället ;) faktist inte så nervös, men det blir jag väl sen :$

Nu ska jag faktist sätta mig och räkna matte... eller... man kan ju hoppas att jag sätter mig och gör det  ;S

men du,
Vi ses ♥!

Kommentarer
Postat av: Ida

alltså stina! nu är det bara att ta tag i saken och plugga, för det är jag ju så duktig på som du märker (A);)
pusspuss

2008-05-14 @ 18:04:12
URL: http://idacnilsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Varför måste? Om du inte gör "det" är det inte så värt eftersom det endast ger biverkningar då...

2008-05-14 @ 21:53:00
Postat av: moa-stina

svar till anonym: ehhh va?, kan du vara lite mer tydlig?

2008-05-14 @ 22:46:42
Postat av: Anonym

Tidigare i bloggen skrev du "Har hört att p-piller kan hjälpa, kanske ska börja med det då ;S även fast jag inte har pojkvän" Varför ska du ta p-piller om du inte har pojkvän? Det enda du får då är biverkningar, det var det jag menade;P

2008-05-15 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0