ingen rubrik

Nyss har jag varit och grillat på kyrkholmen med några kompisar (kolla förra blogginlägget) :):)
Jättemysigt!!! :):) I like you guys :]
jag har tyvärr inga bilder att bjuda på för jag glömde min kamera hemma :( men ja ja ..

jag tänkte passa på och berätta två goda nyheter! :D
Jag fick VG på NP i Engelska! :} jippeyy .  det måste ju betyda att jag inte har sänkt mitt betyg ^^
Jag ska tydligen få VG som slutbetyg i Dataanvädning xD HAHAHAHHahaha ^^ shieeet, det VAR en riktig överraskning :)
så glad jag blir
+ en till god nyhet:
Min syrra tog körkortet idag :) hon är duktig. Grattis till henne :*




ska passa på att gratta ANNA FORSBERG som fyller 17 år idag :) GRATTIS grattis gumman ♥






Imorgon har jag värsta häsoplanen/träningspasset ;) hahah
jag ska stiga upp kl 7.30 för att springa med mina nya springskor ^^
sedan ska jag ner och simma några vändor i poolen (typ 200 m borde räcka :P )
efter det ska jag duscha och sen göra mig i ordning för att fara på stan med EVEPEVVE :):)
har inte umgåtts med henne på år&dar känns det som . saknar dig :* glömm aldrig att jag älskar dig barndomsvännen. du finns alltid i mitt hjärta.
här har ni en underbart fin bild på henne =)
ni har knappast sett nå vackrare blåa ögon!?

senare på dagen kanske det blir att fara och fika hos Ponte som fyller dryyyygt 18 år (HAHAHa han kan ju drömma ;) )  :P men vi får se hur det blir med det :/ ... har kanske inte tid :S aja, jag tror jag ska fara dit, hoppas på att få träffa laget, ronnie & födelsedagsbarnet såklart ^^
imorgon kväll blir fest ;D! med gamla klassen (9B)! har inte träffat dem på lääänge. fyfan så kul :)



men nu ska jag lägga mig :$ PUHHH är tlööööt
hade tänkt skriva fler roliga inlägg.. men asså jag är nästan för trött.. (A)

men SOV GOTT ALLA!
dröm sött, God natt =)!

Vi syns ♥!

Kommentarer
Postat av: Insomnia

sov gott. Vi kanske ses hos pontus då ^^ Du stiger upp ungefär då jag öägger mig för atrt sova 0_o VG i dataanvändning (vad ingår i det förresten?) värsta nörden
~_^ förmodligen en större Hacker än vad jag är/var hehe. Funderade på att börja fippla med en egen blogg men tittade på designen och blev less redan där HAHA. Så grymt rostig på programering så det är inte sant -_-
Å ut å sspringa... Huvva, simma helt ok men springa +_+ jag skulle dö... Blir nog frukost hos pontus åsså sen iväg för nsäta 12 timmars pass... Måste köpa mer godis för påsen jag hade är slut nu ^^
Gonattt...

2008-05-24 @ 01:22:54
Postat av: Ida

myyyys! tack för tröjan! ÄLSKAR den! :D puss

2008-05-24 @ 11:09:32
URL: http://idacnilsson.blogg.se
Postat av: camilla

hälsa alla från mej!

2008-05-24 @ 11:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0