härligt?.. kanske inte :S

Somnade kl 1 med tanken '' vad härligt att få träffa alla imorgon. Det var så längesen''
Vaknade ca en timma senare med en mardrömm i tankarna och en oerhörd smärta i övre magdelen och tvärs över i ryggen.
Jag försökte somna om, men det var omöjligt, direkt jag somnat vaknade jag av den förfärliga smärtan..
Klockan vart 5 och då orkade jag inte mer.. försökte gå upp till mamma & pappa och då märkte jag att jag knappt kunde andas, var yr och mådde illa. Vi vet inte riktigt vad jag fått men vi gissar på någon form av influensa, eftersom jag har ont och är ömm i hela kroppen.
Hela dagen har jag legat i sängen. Endast rest mig upp för att hämta mat en gång, (och sen spy upp det)
men tro inte jag inte gjort nått nyttigt alls, jomen du jag har.... ehh... jag har... nae, okej,, jag har inte gjort något nyttigt , jag har inte ens orkat ta mig till datorn föränn nu. HAhaha jag har faktist bara legat stilla och sett på tv och sms:at. Tack till alla som har sms:at med mig idag. Tack för att ni bryr er, ni betyder så mycket för mig, allihopa <3

Så, det var min dag, hur var eran? :)
hoppas ni mår bra :* det är det viktigaste


btw, ska till hemavan på onsdag med annapanna<3 :D . det bär av vid 17.00 tiden :P fyfan så kul! hoppas jag mår bättre då.. jag jobbar på att bli frisk ^^
AJA, PEPPA!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0