"dem är från ume"

Idag vaknade jag av ett sms av Annapanna(L) ... hihi ... kl 10! :S men men, var ändå lix tvungen att gå upp då för två Umepojkar, Danne & Fredde, skulle komma :) (Sebbe skulle på arbetsförmedlingen så kunde tyvärr inte komma )
men Vi hade det trevligt trevligt :) thihi^^ spöade Danne (expert) i GH typ två ggr :} (men han spöade mig typ 8 ggr men ) anna och fredde testade expert också... modigt ;) thihi, lät mer "plink, plonk" av att dem missade, än toner av att dem träffade ;) sen gick vi och visade stan, eftersom dem aldrig varit här i Ske-å (!?!?)  + att anna skulle köpa ett par shorts ^^ sen gick vi och hyrde "Dark water" - den var inte så läskig (hade sett den en gång förr också så) ;P
sen åt vi på Subbe. :)  MUMMA :) sen vart det träning .. och dem ville följa och kolla ;) hahhahahah kul!?
efter träningen så fick jag testa köra Freddes bil :D:D:D (höllpå att köra på en bil men :$ ) det fixade sig ^^
och sen hängde Isabelle med och vi drog hem till mig igen och spelade kort och såg "Lilo & Stich" :)  myyyyyysigt
nu är kl. 01.40 snart och dem for ganska nyss hem ;) hahahha


Tack för dagen

HAHAHAH btw, mkt
" och sen ... , sen gick ... , sen ... "
i detta inlägg ^^ thihihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0