ask me



sorg:
när grät du senast: har hållt borta tårarna ett tag nu.. så det blir väl kankse i torsdags senast (?)
har du tänkt självmordstankar: njaae...
hatar du någon: hata är ett så starkt ord.
har du somnat gråtande någon gång: mktmer än nån skulle kunna tro att jag gjort
älskar du någon som inte älskar dig: tror inte det
vem skrek du senast åt: hmm.. typ nån av barnen igår ;)
har du kallat någon slyna/subba/fitta idag: jag har inte så fult ordföråd (A) haha
när såg din mamma dig senast gråta: hmm, typ 4 -5 år sen
när såg din pappa dig senast gråta: typ när jag var 5!?

Kärlek:
är du singel: yes yes
har du hånglat den senaste veckan: maybe, maybe not ;)
vem kysste du senast: :$
älskar du någon just nu: ...ja
har din partner sett dig gråta: partner? var jag inte nyss singel? ;)
nämn tre omtämksamma: det finns så många. alla mina kompisar är så omtänksamma och bryr sig så mkt :$ vilket jag är så tacksam för. men dem som står ut lite extra är Kajsa, Louise & Anna
har du sagt att du älskar någon och verkligen menat det: ja.

vänskap:
har du någon bästa vän: Ja, Anna Enmark kommer alltid förbli det
vad brukar du hitta på med dina vänner: oj, en massa saker =) mkt kort blire
älskar du dina kompisar: jo, absolut :)
har du gjort något olagligt med någon av dina kompisar: HAhaha kaaaanske ;)
har du någon gång hatat din bästa vän: de klart jag har varit ovän med min bästa kompis nån gång, men hata!? sluta använda det ordet så mkt!
vem av dina vänner är bäst: så dum fråga !
har du och din bästa vän samma intressen: njaa, njooo, hyfsat lika iallfall. eller? visst? (A) haha

övrigt:
har du strippat någon gång: haha ...ne.. ;)
brukar du slå folk: lite löst ibland :]
har det hänt att du råkat i slagsmål: nej.. eller jo, en gång faktist xD haha
sköter du skolan bra: HAHAhahaha åhh sluta ge mig dåligt samvete! .... jag ska skärpa mig i 2:an, det har jag faktist lovat mig själv nu :$
vem lever du för: för alla som som skulle sakna mig om jag försvann
betyder din mamma mer än din pappa: pinsamt,men.. ja (A)?
betyder din pappa mer än din mamma: ...
har du snott något tuggummi nån gång: Jo :P mums
cyklar du utan cykelhjälm: trodet ellerej, men JA ;)
är du sportfåne: vissa tkr typ det.. och vissa tkr att jag är allt utom sportfåne! ;) men, jag är väl egentligen mitt emellan? :$
bor du i villa: ohyes :)
vilket är ditt favoritpogram: Robin Hood, på 4:an kl 20.00 på torsdagar :D:D:D:D hahaha *neuuurd*

Kommentarer
Postat av: cicci:)

rå snygga bilder stina! =D <3 /cicci

2008-07-17 @ 17:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0